La nici 24 de ore de la lansarea in care Apple a inceput comercializarea noului iPhone 5, compania a si inceput publicarea unor clipuri de promovare. Desi nu le putem vedea inca la televizor, clipurile ruleaza cu succes pe canalul de YouTube al companiei
Desi nu este o certitudine, clipurile par a fi regizate de Jeff Daniels – personajul din rolul principal al serialul The Newsroom care tocmai a incheiat primul sezon pe HBO. Cu scopuri diferite, fiecare din reclame incearca sa atraga atentia asupra unui aspect ce tine de noul iPhone: profilul mai subtire al telefonului, ecranul mai mare de format 16:9, fotografierea de tip panorama sau castile EarPod incluse in pachet.
Spre deliciul targeului sau, noile spoturi se diferentieaza considerabil de esecul inregistrat acum doua luni. Astfel, cu acest prilej, echipa de marketing a celor de la Apple a revenit la stilul care a facut celebra aceasta marca si anume, punerea in centrul atentiei a produsului. Asta si pentru ca iata, se discuta de cel mai performant model de iPhone.
Stire preluata de la Playtech.ro